Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
May 14
Image Size
200 KB
Resolution
700×999
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
538
Favourites
54 (who?)
Comments
18
Downloads
10
×
Days of Summer Awesomeness preview (WIP) by 13wishes Days of Summer Awesomeness preview (WIP) by 13wishes
Hey everyone! 

Here's a sneak peek at the next major piece i'm working on! Hope y'all like it! Keep watching this space for the completed work! 

Cheers,
Shawn

www.shawnyap.net
shawnyap13wishes.tumblr.com/
www.facebook.com/13Wishes
Add a Comment:
 
:iconmeekchild:
meekchild Featured By Owner May 20, 2014
Looks good. Can't wait to see the complete work
Reply
:icon13wishes:
13wishes Featured By Owner May 22, 2014  Professional Digital Artist
Thank you!!
Reply
:icongeoffjefferson:
GeoffJefferson Featured By Owner May 15, 2014  Student Digital Artist
it lookin good, liking the lolly pop. 
Reply
:icon13wishes:
13wishes Featured By Owner May 16, 2014  Professional Digital Artist
Thanks man! Haha, really taking my time to enjoy workin on the piece
Reply
:icongeoffjefferson:
GeoffJefferson Featured By Owner May 17, 2014  Student Digital Artist
you should, its turning out amazing, so sped as much as you can. :0. 
Reply
:icon13wishes:
13wishes Featured By Owner May 17, 2014  Professional Digital Artist
Thanks! Haha, will do!
Reply
:icongeoffjefferson:
GeoffJefferson Featured By Owner May 18, 2014  Student Digital Artist
thank you for not bothering about my shoddy spelling. 
Reply
:icon13wishes:
13wishes Featured By Owner May 18, 2014  Professional Digital Artist
Don't worry about it man! :D It's not like im really great at spelling, so who am I to judge? haha 
Reply
:icongeoffjefferson:
GeoffJefferson Featured By Owner May 21, 2014  Student Digital Artist
lol thank you, it means alot, others have complained, n i just wanted to tell you it was not done on purpose. 
Reply
:icon13wishes:
13wishes Featured By Owner May 22, 2014  Professional Digital Artist
Nah, its nothing man :) haha I'll hope you wouldn't mind if i have any typos on my end
Reply
(1 Reply)
Add a Comment: